با عرض سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی.
تاریخچه مسبی:
در مهرماه سال 1385 با توجه به علاقه و مهارتی که در زمینه طراحی وبسایت های پویا داشتم تصمیم گرفتم که وب سایت مسبی را راه اندازی کنم و از این طریق کسب و کاری سالم برای هموطنان عزیزم که علاقه دارند در حیطه اینترنت فعالیت کنند ایجاد نمایم. 
کاری که بنده شروع کردم را می توان نوعی کارآفریتی در فضای اینترنت نامید زیرا بسیاری از علاقمندان به کسب و کار اینترنتی و یا کسب و کار مجازی و یا کار در منزل می توانند از آن استفاده کنند. 
تلاش من از ابتدا این بوده است که روشی برای کسب و کاری ساده و سالم در ایران از طریق اینترنت را به سبکی کاملا جدید طراحی کنم. اکنون همه به این باور رسیده اند که کسب و کار اینترنتی در ایران هم امکانپذیر است و حتی می توان به عنوان شغل اول روی این کار جذاب و متنوع حساب کرد. 
در سال 1387 تصمیم گرفتم سایر تجربیات خود را در زمینه برنامه نویسی و طراحی و مدیریت وب سایت های پویا در اختیار هموطنان عزیزم قرار دهم و وبسایتهایی را که امکانات یک کسب و کار اینترنتی را فراهم می کنند طراحی کرده و در اختیار علاقمندان قرار دهم. از جمله ویژگیهای منحصر به فرد سایت مسبی سادگی و روانی کار در آن می باشد به طوری که هم کاربران عادی اینترنت و هم کاربران حرفه ای می توانند از آن استفاده کنند. کسب و کار از طریق اینترنت و آن هم در ایران در حال رواج می باشد زیرا اکثر شرکتهای تولیدی و خدماتی در حال حرکت به سمت اینترنت و فروش محصولات خود از طریق آن هستند و تلاش می کنند که از میان میلیونها بازدید کننده ایرانی اینترنت، مشتریهای خود را بیابند و سود خود را افزایش دهند. به همین منظور سایت مسبی تلاش می کند از روشهایی استفاده کند که در کشور عزیزمان کارایی داشته باشد و با توجه به نگرش عموم مردم به اینترنت، مشتریهای واقعی را به فروشندگان واقعی معرفی کند. 

با آرزوی موفقیت برای همه علاقمندان به کسب و کار اینترنتی.